فعاليت‌ها و وظايف شركت
به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بحران آب و آدرس bohranab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 3789
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


اهداف شرکت  فعاليت‌ها و وظايف شركت

 

به استناد اساسنامه شركت آب منطقه‌اي همدان

 

 

 

       شركت سهامي آب منطقه‌اي همدان به عنوان متولي اصلي مديريت آب استان بر آن بوده تا با اتخاذ برنامه‌هاي اجرايي و مديريتي و بهره‌گيري از آخرين راهكارها و استعدادها به مقابله با بحران آب برخيزد و اين وظيفه مهم را با حداكثر توان و ظرفيت خود به انجام رساند. اين شركت مصمم است در محيطي صميمي از طريق مديريت مشاركتي, با اتكا به نيروي انساني كارآمد و ارتباط با ساير مراكز علمي و با استفاده از منابع اعتباري ملي, مديريت آب در استان همدان را با توجه  به اهداف شركت به انجام رساند.

 

 

موضوع فعاليت شركت عبارتست از انجام وظايف عملياتي مديريت منابع آب در زمينه شناخت, مطالعه, توسعه, بهره برداري و نگهداري از تأسيسات و سازه‌هاي آبي (به استثناء تأسيسات و سازه‌هاي مربوط به آب و فاضلاب) و برق آبي در چارچوب الزامات و سياست‌هاي مديريت و حوضه آبريز و مطالعات جامع و برنامه‌ريزي توسعه منابع آب, تكاليف مندرج در قوانين و مقررات مربوط و سياست‌هاي وزارت نيرو.

 

 

براي نيل به اهداف مندرج در اساسنامه شركت با رعايت مقررات و قوانين مربوط در محدوده عمل خود از جمله مجاز به اقدامات زير مي‌باشد:

 

 

1.       انجام مطالعات لازم براي شناخت, توسعه و بهره برداري از منابع آب و انرژي برق آبي.

 

2.     تهيه و اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي تأمين آب و انتقال آب از محل اعتبارات ملي متناسب با توانمندي و ظرفيت اجرايي, فني, نيروي انساني, مديريت شركت و با تشخيص وزارت نيرو خواهد بود.

3.       انجام اقدامات لازم به منظور جلوگيري از افت منابع و جبران آب زيرزميني در چارچوب دستورالعمل‌هاي مصوب وزارت نيرو.

4.       بهره‌برداري و نگهداري از تأسيسات و سازه‌هاي تأمين و عرضه آب و توليد انرژي برق آبي ايجاد شده و يا واگذار شده.

5.       بهره‌برداري از منابع آب در چهارچوب سياست‌ها, ضوابط و برنامه‌هاي وزارت نيرو.

6.     اجراي برنامه‌ها و مصوبات و اموري كه وزارت نيرو در اجراي قانون توزيع عادلانه آب و ساير قوانين و مقررات مربوط به آب (از جمله مطالعات پايه و حفاظت كمي و كيفي و نظارت بر بهره‌برداري از منابع آب) ارجاع مي‌نمايد و همچنين كارگزاري وزارت نيرو در صدور مجوز استفاده و بهره‌برداري از منابع آب مورد نياز بخش‌هاي مختلف مصرف در قالب تخصيص مصوب وزارت نيرو.

7.     انجام تحقيقات لازم درباره منابع آب و تأسيسات آبي و برق آبي و بكار بردن شيوه‌هاي جديد علمي و فني به منظور بهره‌برداري بهتر از منابع آب و انرژي برق آبي و تأسيسات و سازه‌هاي وابسته.

8.       واگذاري اشتراك به متقاضيان بر اساس تعرفه‌هاي مربوط در چارچوب قوانين و مقررات ذيربط.

9.       تحويل آب مورد نياز به مشتركين در بخش‌هاي مختلف مصرف بر اساس تعرفه‌هاي مصوب مراجع قانوني ذيربط.

10.   خريد خدمات از بخش غيردولتي براي انجام امور مطالعاتي, اجرايي, بهره‌برداري و نگهداري از تأسيسات آب و سازه‌هاي آبي و انرژي برق آبي, خدمات مشتركان به منظور كاهش هزينه‌ها, افزايش بهره‌وري و ارتقاء سطح خدمات.

11.   اخذ هرگونه وام و تسهيلات مالي از منابع داخلي و خارجي, عرضه اوراق مشاركت داخلي و پيش‌فروش اشتراك آب و انرژي برق آبي و ساير روش‌هاي تأمين منابع مالي با اخذ مجوز از مراجع قانوني.

12.   شناسايي و تعيين مشخصات طرحهاي توسعه منابع آب, شبكه‌هاي آبياري و زهكشي, آبرساني به صنايع و شهرها, مهندسي رودخانه و سواحل, تغذيه مصنوعي و انرژي برق آبي و بهره‌برداري و نگهداري از تأسيسات و سازه‌هاي آبي و برق آبي قابل اجرا با مشاركت مردم و بخش غيردولتي در قالب سياست‌ها, برنامه‌ها و دستورالعمل‌هاي مصوب وزارت نيرو و مجمع عمومي شركت و جلب مشاركت مردم و بخش غير دولتي به منظور اجراي طرح‌هاي ياد شده.

13.    همكاري و اشتراك مساعي با مؤسسات ذيربط در پژوهش و بررسي به منظور توسعه علمي, فني و اقتصادي در امور مربوط با اهداف و وظايف شركت.

14.   انجام هرگونه عمليات و معاملات بازرگاني در چارچوب مصوبات مجمع عمومي و قوانين و مقررات مربوط كه براي مقاصد شركت ضروري و به صرفه و صلاح شركت باشد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,ساعت 8:29 توسط علی کیهانی شایان |